Russ-Mohl S. - Journalism and Media Convergence
-15%

Journalism and Media Convergence

Russ-Mohl S.

ISBN: 9783110302882
Vydavateľstvo: De Gruyter
Rok vydania: 2013
Väzba: Hardback
Počet strán: 176
Dostupnosť: Na objednávku

Pôvodná cena: 100,45 €
Výstavná cena: 85,38 €(t.j. po zľave 15%)
(Cena je uvedená vrátane 10% DPH)
Katalógová cena: 84.95 EUR

Nárok na dopravu zdarma
Pridať do wishlistu
Späť Tlačiť
Kúpiť
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.

Pozri tiež
Prehľad výstav, na ktorých bol titul prezentovaný: