Routledge Library Editions: Marketing, 27 Volume Set
Various
ISBN: 9780415834469
Vydavateľstvo: Routledge
Rok vydania: 2014
Väzba: Hardback
Kategória: MRW
Počet strán: 8038
Pôvodná cena: 2 997,00 €
Výstavná cena:
2 397,60 €(t.j. po zľave 20%)
(Cena je uvedená vrátane 10% DPH)
Katalógová cena: 1870 GBP
Cena sa môže zmeniť v závislosti od zmeny katalógovej ceny vo vydavateľstve
Nárok na
dopravu zdarma
Termín dodania na našu pobočku v Bratislave je približne 2-3 týždne.
This set covers books originally published between 1925 and 1995, written and edited by authors from both sides of the Atlantic. The set covers marketing theory, strategy, and organization, budgeting and market research. Particular volumes focus on specific industries such as tourism and pharmaceuticals, whilst other volumes are devoted to specific sub-fields of marketing such as advertising. A solid collection covering 70 years of marketing literature, showing how the discipline has evolved.